Wednesday 17 August 2011

Kenangan...


Assalamualaikum...


Huh! Aqu tak tahu nak buat ape lagi. Kekusutan, kebingungan, kesedihan, kepeningan melanda diri ku. Kenangan tetap tinggal kenangan.

Memories :

Awak ingat tak waktu kite mule-mule dulu. Tiap-tiap petang awak mesti datang umah saya nak bawa saya jalan-jalan kat tepi pantai. Walaupon time uh saya tengah tidow mesti awak suruh member saya kejutkan. Walaupon time uh saya belom mandi disebabkan tidow. Walaupon rambut saya kusut masai sebab tak sikat awak tetap nak bawa saya jalan-jalan. 






Tapi skunk kite dah tak macam tu lagi. Masing-masing buat hal masing-masing. Kite dah jarang jumpe. Kite jaoh, macam saya duduk di utara awak duduk di selatan. Kite kerap berkelahi, kite da berjaohan. Mungkin jugak itu hanye kebahagian untuk permulaan jew. And pada satu tahap semua tu hanye tinggal kenangan. Kini kenangan tinggal kenangan.





Banyak lagi aqu nak cite tapi tak larat dah sebab rase macam nak ngez la pulak. Yang lain bia aqu jew yang tahu. k


Aqu nak bawa diri dari sume ney. Aqu akan teruskan idop aqu walaupon tanpa dye. Bak kata teman aqu, aqu kene pertahankan diri aqu. Jangan biar kan owang lain perbodohkan diri aqu. Idop aqu, hak aqu.


k,laa....cukup buat seketika ini
Tata.Titi.Tutu:|



2 comments:

  1. Jangan tangisi cinta dunia. Cinta, insyaAllah ada cinta yg lebih baik utk kamu :)

    ReplyDelete
  2. cinta misteri> ukey dear...thnx a lot. hope ape yg awk ckp mjdi kytaan...;)

    ReplyDelete