Sunday 25 September 2011

Ngeri yer!!!


Assalamualaikum...


Aqu tak kenal sape lelaki tu. Aqu dirogol olehnye and tak lama dari kejadian tu aqu di sahkan mengandung. Ya Allah, aqu terkejot sangat bile dapat tahu yang aqu mengandung. Macam mane aqu nak cakap dengan family aqu nanti. Hanye Allah jew yang tahu perasaan aqu waktu tu. Sedih, takot, geram macam-macam lah aqu rase.


Selepas dari kejadian tu, lelaki yang telah merogol aqu itu telah membawa aqu lari setelah dye mengetahui yang aqu mengandung. Macam-macam cara dye hendak  lakukan supaya aqu mengugurkan kandungan aku tu. Aqu takot, aqu tak sanggop untuk buat semua tu. Tapi lelaki tu mendesak jugak.


Dalam keadaan hujan lebat dye membawa aqu pergi ke satu tempat untuk aqu mengugurkan kandungan aqu tu dengan menaiki teksi , tiba-tiba satu kereta peronda polis melalui tempat itu dan mencurigai tingkah laku kami dan mengekori kami dari jauh. Lelaki itu agak cemas dan menyuruh pemandu teksi berkenaan memberhentikan teksi tersebut dan lelaki itu membawa aqu lari. Tapi aqu enggan mengikutnya kerana aqu ingin menyerah diri kepada pihak polis.


Akhirnya, pihak polis dapat memberkas lelaki tersebut dan membawa kami ke balai. Pihak polis mengambil tindakkan ke atas lelaki berkenaan dan menelefon ahli keluarga aqu. Perasaan aqu masa tu bercampur baur kerana takot untuk berhadapan dengan keluarga aqu nanti.


Tidak lama kemudian pak cik aqu sampai, dye terkejot dengan ape yang berlaku ke atas aqu. Dye sangat marah dan memarahi aqu, padahal ini semua bukan kehendak aqu dan bukan salah aqu. Aqu mangsa keadaan. Aqu menangis teresak-esak kerana di marahi pak cik aqu.


Dan akhirnya aqu sedar yang ini semua hanya mimpi. Ya Allah syukur sangat-sangat itu semua bukan kenyataan. Astagfirullahalazim, itu lah perkataan yang pertama yang keluar dari mulut ku waktu aqu tersedar dari tidur. Aqu menangis dalam tidur. Aqu takot waktu itu tapi Alhamdulillah itu semua mainan mimpi dan bukan kenyataan. 


Huh! Tak buley bayangkan kalau tu semua menjadi kenyataan. Mungkin aqu akan membunuh diri. Hahahaha. Sengal sey! Macam wat karangan pon ade. Huhuhuhu...
YA ALLAH, SYUKUR.....





da lah...
Tata.Titi.Tutu:)

6 comments:

  1. Dhira Jaszra> ar2, umi mimpi tu...memg dahsyat tp 2 la yg umi mimpi sampy kn umi ngez btol2...tpi nsib baik tu hnye mimpi...:)

    ReplyDelete
  2. hehehe..naseb bek tu mimpe je wak...:)

    ReplyDelete
  3. syafiq zaini> hahahaha...tahu xpe wak

    ReplyDelete
  4. lain macam mimpinya...apa2 pun jaga diri selalu ye...

    *err yg bunuh diri tu xbaik tau,haram..:)

    ReplyDelete
  5. aiez> th xpe but thanx yurh..n psal bnuh dri uh sy pon th tp thnx sb ingtkn...:)

    ReplyDelete